Po raz kolejny notka... o klipie :] Jak powinniście wiedzieć, klip powinien pojawić się w okresie... ferii (:
Wczoraj Bu, eM. oraz Drivo spotkali się u Bu i obgadali(śmy) szczegóły dot. właśnie filmiku (:
Czyli: na czyim oknie mamy zacząć klip? Jak mamy się poubierać? Jaki tekst?
No, tekst już wykonany i prawie nauczony ;D Ubrania i okno... zobaczycie, jak już skończymy pracę.
Poza tym... większość klipu będzie jeszcze w letniej scenerii, ale zanim zmontujemy całą resztę... trzeba nam trochę czasu. No, potem jeszcze cóś tu dopiszę...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz