No dobra, dobra.
Jak się eM. nauczy tym "czymś" obsługiwać, to beat będzie.
Ale na razie musim się pogodzić z myślą, że beatu jak było, tak nie ma...
No cóż. Kiedyś klip ujrzy światło dzienne.
Na razie czeka Was... oczekiwanie i "making-off klipu", ale to już też nie wiadomo kiedy, hah.
Łoł.
Rzeczywiście tu dawno nie było notek...
No, jutro się cóś pojawi.
Tylko czekać.
Double Rap
Editonajre: W klipie pojawią się nasze ciuchy. Sami je wykonamy. Czego się nie robiło... Łahah. Jakieś spodnie chyba umiemy uszyć, co? Czy nie? Ankieta na pasku bocznym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz